Doorzettingsvermogen en creatieve input
"De Schrijf.be-werkwijze? Doortastend. Onze copywriter ging door tot we het gevoel kregen: Wow! Dit is het."
Drie jonge ondernemers blazen een nieuwe, dynamische wind door HEGO Lommel. Voor de verzekeringspoot van hun bedrijf rekenden ze op de creativiteit van Schrijf.be.
Hun opdracht voor onze copywriter? Een basistekst voor een mailing die ze nadien kunnen aanpassen voor specifieke doelgroepen: apothekers, bakkers, tandartsen en kinesitherapeuten. De verwachtingen van zaakvoerder Roy Slenders zijn hooggespannen: "Ik wil een schitterende mailing die vlot bekt en voor zichzelf spreekt."
Harde noot
De mailing voor apothekers zit meteen goed. Roy is lovend over de originele insteek. De drie andere doelgroepen blijken een hardere noot om te kraken. Want voor minder wil Roy natuurlijk niet gaan. Dus zijn Schrijfbe’er schrijft, herschrijft, schrapt en doet nieuwe voorstellen. Toch blijft het wow-gevoel waar het dynamische team naar zoekt, nog even uit.
Aanhouder wint
Gelukkig staat opgeven niet in het Schrijf.be-woordenboek. Dus wordt kwaliteitsbewaker Wim ingeschakeld. En dan komt het voor de bakker. Het beslissende HEGO-mailtje heeft als eerste zin "Super!" en als laatste: "Bedankt voor het doorzettingsvermogen en de creatieve input!"
Absoluut opnieuw
Het blijft een spannende eindvraag: "Zou u nog een beroep doen op Schrijf.be?" Het antwoord van HEGO Lommel Bank & Verzekeringen, is duidelijk: "Absoluut!"